.

.
.

Montag, 18. Februar 2008

ATC Konrad



9 Kommentare:

Sanja hat gesagt…

dein Konrad gefällt mir wie immer sehr :0)

Evidence of an Artistic Life hat gesagt…

Fabulous!!! Wonderful color-I love your style!!!
chris p

Anonym hat gesagt…

Ich LIEBE dein Kunst!!! Great Art!

Kerstin Bank hat gesagt…

Traumhafte Farben liebe Gaby, ich bin begeistert!!!

Viola hat gesagt…

Gorgeous piece! :o))))

Heather Robinson hat gesagt…

I really love the whimsical touch of the butterfly on this gentleman's head. You know your backgrounds are so intriguing to me.

Alexandra hat gesagt…

Konrad gefällt mir super gut!

Jill hat gesagt…

Amazing & beautiful!!

Kim Logan hat gesagt…

Gaby, this is fabulous, and I am honoured to be the owner of it..!!
Thank you Kim
x