.

.
.

Mittwoch, 28. Mai 2008

ATC run off

18 Kommentare:

Kerstin Bank hat gesagt…

Wow, das ist dir wieder absolut perfekt gelungen, superschön!!!

johanna hat gesagt…

sehr schön:)

du hast dich gefragt, was ich mit meinen textstempeln so mache? - na, *nix wie weg hier* könnte man hier z.b. dazustempeln *g*...

~*~Patty S hat gesagt…

Gaby ~ your ATCs are all SO wonderful! I bet your Frida collection is amazing too! Thank you for your very nice comments on my Magpie's Nest :)

Laura Kirste Campbell hat gesagt…

Oh how sweet! It reminds me when my children were that little running through the sprinklers in our backyard! What a happy ATC!

Sanja hat gesagt…

klasse farben,Gaby!wunderschöne ATC!

Anonym hat gesagt…

Gaby...this is gorgeous and i love that image :)

Evidence of an Artistic Life hat gesagt…

gorgeous!

Mieke hat gesagt…

WOW SUPER!!!

girlgonethreadwild hat gesagt…

This one already taken? LOVE IT!!

Hi Gaby, wanted to wish you a super Summer and to also stop in to share that we have a new button for The Pink Artist drawing. Come by, the official post is up with all the details. Mark those calendars! Aug 1- Oct 15, 2008 is going to be one huge blog party!!!

Xciting! Thanks for helping to make our project such a phenomenal success!

Happy Summer, Monica :)

Laura Kirste Campbell hat gesagt…

Your exquisite artwork is posted on my blog!
Love, Laura

Heather Robinson hat gesagt…

This is wonderful! I love the sense of movement and joy in this piece, Gaby! It is so masterfully composed.

Anonym hat gesagt…

très très très belle !!!!!!!!!!!!!

J'Adore !

Grosses bises

Aqua

Patti G. hat gesagt…

As always Gaby, I LOVE IT!
Hugs, Patti

Francoise MELZANI LAURENTI hat gesagt…

superbe atc gaby !
d'ailleurs, elles sont TOUTES superbes !!!

Seth hat gesagt…

Another great background! Thanks also for your wonderful comment on my blog.

Anonym hat gesagt…

gorgeous ATC again !

Zuzu's Blog hat gesagt…

what beautiful work and a beautiful blog. thank you for your comments on my blog and yes I would be honoured to exchange links with you :-)thankyou for asking

Anonym hat gesagt…

Love it, great colours.