Ich habe die Karte ja schon auf Facebook bewundert, aber ich musste die mir nochmal genau anschauen! Wirklich ein Glanzstück! Da wird sich der/die Beschenkte sicher sehr freuen! Schönen Sonntag wünsche ich Dir! LG MARTINA xox
Hallo Gaby))) Wieder ein Kunststück))) Die Idee ist einfach genial! Diese russische Zeilen unten finde klasse, sie geben der Karte was ganz besonderes...und ich denke das der Freund begeistert war)))ВЕЛИКОЛЕПНО!!
Hello Gaby, I appreciate your comments and advice about displaying my business cards, thank you very much! Fantastic card you made for your friend! Have a great day! XXX Ido
Love the vintage feel of this card and I know your friend will adore your creativity! Stunning! I am your newest follower! Thank you for commenting on my blog!
All works posted on this website belong to me and are protected under international copyright laws. No portion of my work or statements may be duplicated, altered, downloaded or reproduced in any way! Please ask for permission, if you wish to copy or use any of these photos.
35 Kommentare:
Gorgeous Gaby!
Is that Russian underneath the "25". What does it mean, Gaby? The overall piece is stunning.
Wow !!
Really fabulous !!
Ich habe die Karte ja schon auf Facebook bewundert, aber ich musste die mir nochmal genau anschauen! Wirklich ein Glanzstück! Da wird sich der/die Beschenkte sicher sehr freuen!
Schönen Sonntag wünsche ich Dir!
LG
MARTINA xox
Hi Gaby,
another wonderful creation!!
Keep them coming:)
Have a wonderful Sunday.
Hugs,
Marie
Ganz große klasse Gaby!!!!
Wünsch dir noch einen schönen Sonntag LG Kerstin
Wonderful Gaby, I am sure your friend will be delighted to receive this. xox Corrine
fantastyczna jest!
Such a lucky friend indeed !
This is terrific.
Hugs, Amy
This is a lovely piece; the texture and depth are just GREAT!
Very nice contrast between the photo and the other elements!
XXOO~~
Anne
What a wonderful piece! Your friend will surely love it.
Hugs,
Robin
That's a wonderful creation, dear Gaby! Your friend will be thrilled!
Hugs to you,
Julia
Was für eine tolle Karte, da wird sich der Beschenkte riesig freuen.
Echt klasse! A wonderful piece!
Gaby, this is stunning!! I love everything about it!
And he has beautiful eyes.
Sending love from California ~
The other gabriele :)
very cool!
Fabulous, love it Gaby. Annette
absolutely stunning Gaby!!:))
xox
Guriana:)
Your friend is very blessed!
Hallo Gaby))) Wieder ein Kunststück))) Die Idee ist einfach genial! Diese russische Zeilen unten finde klasse, sie geben der Karte was ganz besonderes...und ich denke das der Freund begeistert war)))ВЕЛИКОЛЕПНО!!
FAB! I love the stitching and the dark colors. Well done!
Hugs,
Terri
Wonderful male card. Your friend will love this.
your works always delights Gaby and this is no exception!
Oh heavens - this is wonderful!
Thank you for your comment! I'm a follower of your blog because it's so beautiful!
Lucky chap!
Blessings ;-)
Hello Gaby,
I appreciate your comments and advice about displaying my business cards, thank you very much!
Fantastic card you made for your friend!
Have a great day!
XXX Ido
Very nice! Who is the guy?
Fabulous, Gaby! You'll be my guest artist on this up-coming weekend!!!
XO
Cindy
Such awesome creations! I'm a new follower, thanks for stopping by. I am glad to have found your blog. Tee
this is stunning!!
Love the vintage feel of this card and I know your friend will adore your creativity! Stunning! I am your newest follower! Thank you for commenting on my blog!
That is stunning, Gabi! You have a beautiful blog and create such lovely things!
Fondly,
Suz
This is sensational Gaby I really love it
Missed him previously! A fabulous piece, Gaby!
Kommentar veröffentlichen