.

.
.

Dienstag, 30. März 2010

I love raspberries...yummy



Private Collection

This weeks theme for "The Three Muses" is "You are what you eat"



40 Kommentare:

~*~Patty Szymkowicz hat gesagt…

uummm I Love raspberries too and I Love your colorful creation too!
oxo

Dianne hat gesagt…

Lovely piece... The colors are beautiful... so rich...

*jean* hat gesagt…

me too! this is gorgeous! your signature style is so beautiful, gaby!

Terri Kahrs hat gesagt…

My Dear, Sweet Grandmother LOVED raspberries! These look so plump and delicious! Gorgeous, Gaby! Hugs, Terri xoxo

Martina hat gesagt…

Was für eine herrliche Kreation, liebe Gaby! Sieht echt super aus und ich liebe Himbeeren auch so sehr!

jocelyne hat gesagt…

This is wonderful too !

Sadia hat gesagt…

Treat for the eyes! It's wonderful Gaby!
Hugs, Sadia

Lisa hat gesagt…

love the colors and those delightful berries!

Debrina hat gesagt…

I love these strong colours and festive themes, Gaby! Brings a smile to my face and a salivating drool to my chin!

Jeanne Henriques hat gesagt…

Wow! that is stunning!! Did you create that Gaby?
Either way it is inspiring:)
Jeanne

Jill Zaheer hat gesagt…

What a festive card. I particularly love the butterflies, letters and numbers within the background!

Mescrap hat gesagt…

This is lovely !! Especially the yummy colours !

Linda Manning Findley hat gesagt…

oh yes makes me hungry just looking at them ... super work Gaby .... Linda F

Diane hat gesagt…

I love raspberries & your wonderful creation. What great colors, too! Hugs, Diane

Robin hat gesagt…

This looks just delicious.....literally good enough to eat!!

Jen Crossley hat gesagt…

This is so beautiful Gaby

Judy hat gesagt…

YUMMY, Gaby, what a delicious creation!

johanna hat gesagt…

oh ja, himmmmmmmbeeren... könnt ich mich reinlegen!!
superschönes kärtchen, na - wie immer:)

Nigel hat gesagt…

Fantastic colours, and the images are so lifelike - superb :)

indybev hat gesagt…

Your raspberries look suspiciously like strawberries! The colors are delicious. I think we will all be rushing to the store to buy some berries after seeing this beautiful page!

Ellen hat gesagt…

stunning. such beautiful , striking colours

Taluula hat gesagt…

Your gorgeous raspberries are making my mouth water. Inspired and wonderful Gaby.

Daphne hat gesagt…

Beautifull colors, wow!!
This piece just jumps from the screen!

Yvonne hat gesagt…

Gorgeous colours here, Gaby!

Patti G. hat gesagt…

Gaby,
My Dad picks rasberries upnorth in the woods!!!!! I get to eat them fresh and wonderful!:0) This is a beautiful atc showcasing your love of rasberries! <3
xoxox
Hugs,Patti

Lynn Stevens hat gesagt…

Beautifully done, So many interesting elements when you really look at it, I Love berries too! If I was what I est, I'd be a mocha with whipped cream. LOL

Terri Daugherty hat gesagt…

wow, this is stunning! i just love the rich colors and how bold and beautiful your piece is.

Bumbershoot Designs and Supplies hat gesagt…

I love raspberries too, especially fresh picked from the bushes in our back yard! Beautiful colors, lovely card! ~Sharon

Bleubeard and Elizabeth hat gesagt…

What a lovely and colorful work of art you have shared with us. So much detail, too.

As always, thanks for being so inspirational.

LivArtNow hat gesagt…

yummy, this is gorgeous!! love the berries and the rich colours!!

Linda

Amy hat gesagt…

delish'. I love raspberries too

Femmy hat gesagt…

great!!! love them too!!!

Anonym hat gesagt…

wonderful !!

Samantha Marshall hat gesagt…

I love the colouring of this ATC!!!

joy hat gesagt…

Gaby, I just looked through your blog posts for the past few months - your work is awesome! THe raspberries ATC is such a pretty one, too! Thanks for your comment on my blog!!

Terri hat gesagt…

Very beautiful! I love all your details, they are placed just right.
Fantastic colors as well.
You have a lovely blog and all your art is truly amazing!

Sanny hat gesagt…

I love your wonderful ATC!!! ( and raspberries too) :)

sharon hat gesagt…

Beautiful work!

Laura Kirste Campbell hat gesagt…

Ooo, such a scrumptious creation, Gaby!

Hugs!

carylsrealm hat gesagt…

How yummy! Gorgeous!