.

.
.

Mittwoch, 18. Juni 2008

no posts for a while


Thanks for visiting my blog. I really appreciated all the encouraging comments.
I'm on "summer break" for some weeks!
I'm wishing you all a wonderful summer season... somewhere on a balcony, in your garden or under palm trees with a cocktail in each hand!


9 Kommentare:

Sanja hat gesagt…

das bild is so putzig..hihihi..
wünsche dir auch liebe Gaby ein wunderschönen sommer!!!
bis bald!:-)

Anonym hat gesagt…

that's way too cool.

Viola hat gesagt…

Einen wunderschööööööönen Sommer, Gaby!! :o)

johanna hat gesagt…

ich wünsch dir auch ne schöne zeit, erhol dich gut, du hast es dir verdient!!

Sandra Evertson hat gesagt…

Adorable!
Sandra Evertson

Patti G. hat gesagt…

Gaby, have a wonderful summer vacation! I am thinking of you!
<3
Hugs,Patti

girlgonethreadwild hat gesagt…

Oh to know you are not but a few hours from ME now is too much to take in! LOL

Happy travels, Monica :)

SUZAN BUCKNER hat gesagt…

Have a fun summer, and hurry back!!! We miss you!!

Anonym hat gesagt…

Oh, I sooo love this photo....lol