.

.
.

Mittwoch, 7. November 2007

with the same image


altered postcard


ATC

7 Kommentare:

Cassandra hat gesagt…

What an ADORABLE ATC!

Anonym hat gesagt…

Wieder megaklasse, Gaby, die Farben sind wieder wunderschön!!!

Anonym hat gesagt…

genial mal wieder Gaby :-)

girlgonethreadwild hat gesagt…

Thank you for stopping by my blog, your postcards & art vision are AMAZING! Mind if I link ya??? I know I want to return again & again. Hmm.... what would you say to a lil swap of ATCs?

BTW, I lived in Germany, beautiful country, even brought back a souvenir- a GERMAN husband. haha Art on, Monica :)

Jen Crossley hat gesagt…

Gaby your work is such an inspiration to me .Your way with colours and Images are mind blowing
Jen

Gretz hat gesagt…

Love this Gaby! I can't wait to get your puzzle pieces!

Mandy Chilvers hat gesagt…

WOW WOW and WOW! love love love it!