.

.
.

Donnerstag, 5. Oktober 2017

Mail Art Postcards

 
Hi folks,
Today I like to share my latest cards with you...once more Mail Art 
... what else ...


This time I've used some of my insect rubber stamps. I have a whole bunch of it, because I just love all of these little critters.


Wishing you all a wonderful rest of the week and as always thank you so much for stopping by and for taking the time to leave a comment.

Gaby xo


20 Kommentare:

Bleubeard and Elizabeth hat gesagt…

As always I am in LOVE with these postcards. You always create such wonderful art and beautifully colored images. These take my breath away.

Valerie-Jael hat gesagt…

Your cards are absolutely *****fan*tas*tic***** Hugs, Valerie

froebelsternchen hat gesagt…

Die sind einfach toll und ich liebe all das Gekrabbel im Hintergrund - Insektogenial!

Conniecrafter hat gesagt…

These are so cool, I just love how you make these, so much to look at!

Claudia hat gesagt…

Liebe Gaby,
diese Postkarten sehen klasse aus, die gefallen mir sehr gut!
Hab einen schönen Tag und einen guten Start in ein gemütliches Wochenende!
♥ Allerliebste Grüße,Claudia ♥

Gabi MeWi hat gesagt…

Gaby, die sind total cool...

Words and Pictures hat gesagt…

Such wonderful mailart, as always - I especially love the large moth with those bee-like colours - what a beauty at the heart of the Naturaliste postcard. Perfect vintage style - these always make me happy.
Alison x

Marva Plummer-Bruno hat gesagt…

These are amazing!!!

Jackie PN hat gesagt…

Gabi,
Your postcard artwork is outstanding! Each time I look at these I think- WOW, how long did it take Gaby to complete? So beautifully done- These would be a joy to receive!
hugs,Jackie xx

maj. hat gesagt…

Fabulous postcards Gaby! Love it!!!!!

Margik hat gesagt…

Stunning mail art, Gaby! Your insect stamps are fabulous.
Well done!
Mar :)

suziqu's thread works hat gesagt…

I love your postcards Gaby! and especially the addition of your stamps of little critters. You must have quite a collection. Gorgeous!
Have a great weekend!
Hugs,
Suzy

margits bastelstube hat gesagt…

einfach wundervoll geworden. top - schön, liebe gaby!
alles liebe
margit

Redanne hat gesagt…

Wonderful postcards Gaby, I just love the beautiful moth on the second one!

Anonym hat gesagt…

Another wonderful batch of post cards. Happy Birthday! xox

Jester hat gesagt…

Two fabulous postcards. I love all the little details. Jx

johanna hat gesagt…

sie sind wieder so schön geworden, es kitzelt mich in den fingern...
die Insekten passen sehr gut zu diesem stil (wie eigentlich alle Tiere und pflanzen). ich vermute, du bist auch froh, dich bei der stempelmine rechtzeitig eingedeckt zu haben;)
liebe grüße, johanna

Marie Lost Bird Studio hat gesagt…

Simply fantastic, dear Gaby.
Have a wonderful week.
Hugs,
Marie

Caterina Giglio hat gesagt…

I am in love with the bugs!! xo

Anita Houston The Artful Maven hat gesagt…

These are great...fabulous color and love the insects! I wish money looked like that...lol!