Hi folks, just a quick hello!

Today I like to share with you my latest Mail Art. Making 'Postcard Mail Art' is easy and great fun. One of the things I love about Mail Art is, that there are no limits - you can use nearly anything! I hope you like my card as much as I enjoyed creating it!
I wish you all a wonderful day, and thank you so much for stopping by, and for all your lovely comments!
C ya Gaby

35 Kommentare:
This is absolutely beautiful, Gaby!!!
wonderful mail art Gaby, Annette x
http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/
I bet there are no armadillos where you live, but this is a fun card. xox
Wonderful mail art Gaby what a fun idea.
Hugs Diane
Fabulous collaging, Gaby - I love those anteaters (or are they aardvarks, or armadillos?)!
Alison x
Wie genial - ein tolles Werk.
Keine Ahnung wie und was du dafür alles sammelst, aber das Resultat lässt mich jedes Mal staunen. (:o)
This is great art Gaby! I love it!
I do love it! And I should make some Florida postcards. I've made them online...this would be even better! Hugs!
Eine tolle Karte, liebe Gaby!
Ich wünsch Dir einen schönen Tag und einen guten Start ins Wochenende!
♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥
Großartig, liebe Gaby! Die knuffigen Gürteltiere bringen mich zum Grinsen.
Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende.
Liebe Grüße
Julia
Ich bin total begeistert. Was für ein witziges Mailart- Meisterwerk! Ich finde es total klasse.
Was für ein witziges tolles Mailart- Werk! Ich bin total begeistrt.
hallo liebe gaby,
JA, mir gefällt deine karte ganz besonders (da fragst du noch...?? ;-). wunderbar kreativ gestaltet.
alles liebe und bis bald
margit
A fabulous mix of images and colour and great postcard.
hugs {brenda} x0x
As always - I LOVE your artful creations!
I love your mail art and it’s so nice to see you back in blog land...I missed your fantastic work!
Sehr cool!
Hallo Gaby,
Vielen Dank fuer Deinen Besuch auf meinem Blog and welcome als mein neuestes Mitglied.
Your art is amazing!
Enjoy your weekend.
LG Heidi
Gaby, this is great, both background emphemera and the adorable armadillos! Love it!
Mail Art is such fun...and your card is great.
You inspire me , as always.
Das ist ja aber wieder eine tolle Kreation Gaby, wirklich fabelhaft gemacht, sieht spitze aus! LG, Ira
Ira’s Crea Corner
I love mail art too! And this is a gorgeous piece. I love the composition of the elements.
I love it, Gaby. It made me smile and there is So much detail to look at. Jx
Oh, das sieht spitze aus, Gaby! Gefällt mir außerordentlich gut. Die Gürteltiere sind cool....
Oh Gaby, this is absolutely adorable! I love your creative mind. Warmest hugs sweetie. Mina
Hi Gaby
Your mail art is always so full and so much to see!
Thanks for sharing!
Love and hugs,
Suzy
Hi Gaby fantastic piece of mail art with so many different elements, and they are all put perfect together.
Anni
Great! You have matched all, so nice!
COOL!!! I love the armadillos of course! So fun and so much to see!
Hi Gaby! I love your mail art! I just started dabbling in it. So much fun!
I love your mail art... so colorful and creative.
Your mail are is so funky and fun..I love it.Truly wonderful. Love ya.xoxoxoxo
Super gelungene Karte, genau mein Ding!
LG Ulrike
Kommentar veröffentlichen