.

.
.

Donnerstag, 23. Januar 2014

Mail Art

Hi folks, just a quick hello!



Today I like to share with you my latest Mail Art. Making 'Postcard Mail Art' is easy and great fun. One of the things I love about Mail Art is, that there are no limits - you can use nearly anything! I hope you like my card as much as I enjoyed creating it!

I wish you all a wonderful day, and thank you so much for stopping by, and for all your lovely comments!

C ya Gaby

35 Kommentare:

maj. hat gesagt…

This is absolutely beautiful, Gaby!!!

Netty hat gesagt…

wonderful mail art Gaby, Annette x

http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

Anonym hat gesagt…

I bet there are no armadillos where you live, but this is a fun card. xox

Diane hat gesagt…

Wonderful mail art Gaby what a fun idea.

Hugs Diane

Words and Pictures hat gesagt…

Fabulous collaging, Gaby - I love those anteaters (or are they aardvarks, or armadillos?)!
Alison x

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Wie genial - ein tolles Werk.

Elly hat gesagt…

Keine Ahnung wie und was du dafür alles sammelst, aber das Resultat lässt mich jedes Mal staunen. (:o)

sharon hat gesagt…

This is great art Gaby! I love it!

~Lavender Dreamer~ hat gesagt…

I do love it! And I should make some Florida postcards. I've made them online...this would be even better! Hugs!

Claudia hat gesagt…

Eine tolle Karte, liebe Gaby!
Ich wünsch Dir einen schönen Tag und einen guten Start ins Wochenende!
♥ Allerliebste Grüße, Claudia ♥

Julia @ Vintage with Laces hat gesagt…

Großartig, liebe Gaby! Die knuffigen Gürteltiere bringen mich zum Grinsen.
Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende.
Liebe Grüße
Julia

Lillibelle hat gesagt…

Ich bin total begeistert. Was für ein witziges Mailart- Meisterwerk! Ich finde es total klasse.

Lillibelle hat gesagt…

Was für ein witziges tolles Mailart- Werk! Ich bin total begeistrt.

margits bastelstube hat gesagt…

hallo liebe gaby,
JA, mir gefällt deine karte ganz besonders (da fragst du noch...?? ;-). wunderbar kreativ gestaltet.
alles liebe und bis bald
margit

Brenda Brown hat gesagt…

A fabulous mix of images and colour and great postcard.
hugs {brenda} x0x

Debbi Baker hat gesagt…

As always - I LOVE your artful creations!

Ana K. hat gesagt…

I love your mail art and it’s so nice to see you back in blog land...I missed your fantastic work!

Gabi MeWi hat gesagt…

Sehr cool!

Heidi hat gesagt…

Hallo Gaby,
Vielen Dank fuer Deinen Besuch auf meinem Blog and welcome als mein neuestes Mitglied.
Your art is amazing!
Enjoy your weekend.
LG Heidi

Sharmon Davidson hat gesagt…

Gaby, this is great, both background emphemera and the adorable armadillos! Love it!

Jo Murray hat gesagt…

Mail Art is such fun...and your card is great.

Mescrap hat gesagt…

You inspire me , as always.

Unknown hat gesagt…

Das ist ja aber wieder eine tolle Kreation Gaby, wirklich fabelhaft gemacht, sieht spitze aus! LG, Ira
Ira’s Crea Corner

Michelle hat gesagt…

I love mail art too! And this is a gorgeous piece. I love the composition of the elements.

Jester hat gesagt…

I love it, Gaby. It made me smile and there is So much detail to look at. Jx

Martina hat gesagt…

Oh, das sieht spitze aus, Gaby! Gefällt mir außerordentlich gut. Die Gürteltiere sind cool....

Anonym hat gesagt…

Oh Gaby, this is absolutely adorable! I love your creative mind. Warmest hugs sweetie. Mina

suziqu's thread works hat gesagt…

Hi Gaby
Your mail art is always so full and so much to see!
Thanks for sharing!
Love and hugs,
Suzy

Anni - My Creative Life and Mixed Media Books hat gesagt…

Hi Gaby fantastic piece of mail art with so many different elements, and they are all put perfect together.
Anni

IZA hat gesagt…

Great! You have matched all, so nice!

Anita Houston The Artful Maven hat gesagt…

COOL!!! I love the armadillos of course! So fun and so much to see!

Dreaming of Vintage hat gesagt…

Hi Gaby! I love your mail art! I just started dabbling in it. So much fun!

layers hat gesagt…

I love your mail art... so colorful and creative.

Laura Haviland hat gesagt…

Your mail are is so funky and fun..I love it.Truly wonderful. Love ya.xoxoxoxo

ULKAU hat gesagt…

Super gelungene Karte, genau mein Ding!
LG Ulrike