.

.
.

Mittwoch, 21. November 2012

More Mail Art


Just a quick hello!
Today I have to share some new mail art with you. 



 

 

I wish you all a fantastic week and thank you so much for stopping by and for all your lovely comments! 

C ya! Gaby



66 Kommentare:

Netty hat gesagt…

Terrific mail art Gaby, love them all, x

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood hat gesagt…

Hi Gaby, your mail art looks sooooo lovely, you did a great job !!

Hugs Mieke xxx

froebelsternchen hat gesagt…

grandios Gaby! ich bin verliebt in Deine Mail Art Teilchen!

Unknown hat gesagt…

Gosh that just looks so cool Gaby! So sorry I couldn't visit you for some time, I was abroad visiting some suppliers. You've created some fine items whilst I was away! Thanks for sharing these beauties!! Ira xox

Shahrul Niza hat gesagt…

Oh my, beautiful!!. So warm and loved. They looked amazingly aged :).

margits bastelstube hat gesagt…

hi gaby,
die schauen ja auch schon wieder superklasse aus! kompliment!
herzlichste grüße
margit

Elaine hat gesagt…

Great work Gaby, wonderful layouts. Elaine x

kreativingrid hat gesagt…

Deine Tags sind wunderschön geworden.
Ganz liebe Grüße
Ingrid

Cappuccinoandartjournal.blogspot.com hat gesagt…

Love those tags!

maj. hat gesagt…

Unique, Gaby!!!!!

Anonym hat gesagt…

Oh yummy, lucky recipients of these beauties! Happy mailboxes waiting. xox

Gayle Price hat gesagt…

Amazing !! So rich and vibrant, just beautiful. xx

My Creative House hat gesagt…

Wow Gaby your mail art is fantastic made, all these different layer on the envelope and on your tags, love them all.
Hugs Anni

Sandy hat gesagt…

Boah was ein Fest.
So tolle Tags und ich bin ein großer Fan Deiner Mail Art Kreationen.
Ich sollte es auch mal versuchen.
Klasse Gaby.

Celeste hat gesagt…

I do love your mail art creations. Very inspiring.

Valerie-Jael hat gesagt…

Totally fantastic! LG, Valerie

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Wow, total klasse deine Werke.

Jester hat gesagt…

Oh my, you have been busy, Gaby. I love the envelope and all those tags are fabulous. Such detail.

Seth hat gesagt…

Love those tags. They look like they have been around the world and back!

Seth hat gesagt…

Love those tags. They look like they have been around the world and back!

Jane hat gesagt…

Excellent work...incredibly detailed, wow !

Paper Profusion hat gesagt…

Hi Gaby. Thank-you for your lovely comments on Jingle Bells. I've popped over for a look/see...Your creations are amazing and wonderful. I'm now signed up as your blog is filled with inspiration. Have a lovely weekend. Nicola x

Lynn Stevens hat gesagt…

WOW Gaby incredible mail art. Now I know why I've been saving all those post marks and stamps from different countries. Your such an inspiration!
hugs Lynn

In the Light of the Moon hat gesagt…

Awesome Gaby!!Love them all!! xo Cat

suziqu's thread works hat gesagt…

Fantastic Gaby!
Looks like they have been around the world a few times!
But somehow I didn't see them pass by here (LOL!)!
So many additions and stampings to your envelope and tags.
Thanks dear friend for your lovely comment on my wrap.
Don't forget to join in my Giveaway if you would like?!
Sending hugs,
Suzy

Sophie hat gesagt…

Wow! Hammerstarke Tags.
Jedes einzelne ist Klasse.

Aber auch deine anderen ausgestellten Sachen hier sind wahre Kunstwerke.
Da kann ich nur staunen.
Danke für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog.
Ich wünsche dir noch eine schöne Woche

ArtPropelled hat gesagt…

Gorgeous mail art Gaby and I've enjoyed browsing your sidebar too.

Yvonne hat gesagt…

Fabulous mail art, Gaby!

Anonym hat gesagt…

These are the BEST mail art I have ever seen. Amazing

Sugar Lump Studios hat gesagt…

Love these pieces Gaby! the colors and stamps are amazing! have a wonderful week!

Kerstin Bank hat gesagt…

Auch die sind dir dir wieder wunderbar gelungen, jedes einzelne ist soooo schön!!!!!!!!!!!

Patti Edmon Artist hat gesagt…

Such great tags, Gaby, I love them all!

Lynne with an e hat gesagt…

Very exciting and exotic! Wonderful layering and imagined origins. It puts me in the mood to go see The Life of Pi at the movie theatre tonight!

Martina hat gesagt…

Deine Mail-Art Werke sehen echt super aus, liebe Gaby! Ganz große Klasse!!!!

Unknown hat gesagt…

These are great!! I love the tiger!

Diane hat gesagt…

Love the mail art, Gaby...so cool!

Dreaming of Vintage hat gesagt…

Awesome mail art Gaby!

Leovi hat gesagt…

Excellent, nice tiger. Greetings.

Unknown hat gesagt…

Wonderfull art Gaby !!
And thank you so much for you're lovely words on my blog

With loving greetings,
Janet

Laura Haviland hat gesagt…

Brilliant Mail Art Gaby, I love them all.
Sending magical wishes to you dear friend. Hugs Laura.xoxx

Mis Cajitas Artesanales hat gesagt…

Hi Gaby! As always, your work is great!!
Hugs!!

Jokke hat gesagt…

Wow, what a tiger! Great!

Bill hat gesagt…

Wow! I'd love to receive a tiger in my mailbox. Beautiful tags!

Henny hat gesagt…

Great mail art!

Sim hat gesagt…

I love your artwork and your blog Gabee! :)
This mail art is truly FANTASTIC!!
Beautiful collection!

Unknown hat gesagt…

Really love this mail are the tags are amazing xx

Anonym hat gesagt…

Gaby, your mail art is marvelous! You really got into this challenge. The tags are great!xx

Lori Saul hat gesagt…

Fantastic mail art and tags Gaby- I just saw "Life of Pi" last night - so I love your tiger!

indybev hat gesagt…

WOW! Great mail art pieces Gaby. Thanks for sharing.

Judy hat gesagt…

Fabulous mail art, Gaby, love the labels!

layers hat gesagt…

I am very interested in mail art.. and your mail art is fabulous.

suzeeez hat gesagt…

I love your mail art ....and really love your blog banner too .... great work :o)

Junibears hat gesagt…

What a fantastic collection! Beautiful! xx

Deann hat gesagt…

Wow what a fantastic collection...bravo!

rivergardenstudio hat gesagt…

I love your mail art here! Happy December to you...
roxanne

Redanne hat gesagt…

Your mail art pieces are quite stunning Gaby, I love every one of them - so colourful and such a clever idea. Very inspirational. Happy December to you too! Anne x

Daniella hat gesagt…

I love mail art Gaby and yours is OUTSTANDING!!!! You have been very busy it seems!!!
Have a wonderful week!!
xxDaniella

Happy-Sonne hat gesagt…

Liebe Gaby
Wow... sieht das toll aus. Gratuliere!
Ich wünsche Dir eine glückliche Adventszeit und grüsse Dich herzlichst Yvonne

ruma hat gesagt…



Hello, Gaby Bee.

Lovely and heartwarming your works..

Thank you for your visit.
I thank for your usual and hearty support.
The prayer for all peace.

Have a good weekend. From Japan, ruma❃

Jan Hennings hat gesagt…

LOVE your tags :)

Janny hat gesagt…

Wow, they are awesome!

CK Chai hat gesagt…

OMG! Heart these!!! <3<3<3

Gabi MeWi hat gesagt…

Coole Teile!

Dorthe hat gesagt…

They are just fantastic,-I love all the cool colours and the stamps and tickets you used,- so wonderful a collection of happy tags.
Hugs,Dorthe

Sandy Ang hat gesagt…

love the idea of sending and receiving mail art ! Wishing you a very Merry Christmas Gaby

Jo Murray hat gesagt…

These are fabulous pieces Gaby. Clever you.