.

.
.

Dienstag, 27. Dezember 2011

Mail Art


*
Dear blogging friends, many thanks for all your lovely wishes for Christmas and 2012.






Thank you all dear friends for your continued support throughout the year ~
it means so much to me.


All the very best to you for a super 2012- with lots of creativity, good health and joy!

Gaby xoxox


62 Kommentare:

Rosie hat gesagt…

Wow, das sind grandiose Werke, Gaby. Danke für Deine Weihnachtsgrüße.

Ich wünsche Dir ein glückliches und gesundes neues Jahr

Joanna hat gesagt…

FAN-TAS-TIC Mail Art!!

Wishing you a Happy New Year too, Gaby.

xxx

Art From The heart hat gesagt…

Happy new Year Gaby to you and yours. May 2012 be filled with happiness and good health.
Hugs

Sandy hat gesagt…

Meine Güte wow Gaby diese Collagen sind der Wahnsinn. So stelle ich mir auch richtige Collagen vor. Ich muss das auch mal probieren.

Liebe Gaby ich wünsche Dir auch einen guten Rutsch in das neue Jahr 2012 und bedanke mich ganz herzlich für alle Deine lieben Kommentare zu meinen Arbeiten. Bis bald *winke*

Numinosity hat gesagt…

I absolutely love these! What great pieces.
HappyNew Year to you.
xoxo Kim

~*~Patty S hat gesagt…

Here's to another wonderful year of sharing...caring and heART

All the best to you and yours in 2012 dear Gaby!
oxo

Elaine hat gesagt…

Really interesting projects Gaby - I love mail art themes.

Wishing you a happy and creative 2012

Elaine x

Janny hat gesagt…

Fabulous work Gaby! All the best again for 2012!

-Don hat gesagt…

Hi Gaby. Thanks for stopping by my blog today. I'm glad you enjoyed my work, as I do yours. You now have a new follower...

Have a Happy and Prosperous New Year!

-Don

Anonym hat gesagt…

Wowza Gabi, this is some really cool mail art. xox Corrine

Julia @ Vintage with Laces hat gesagt…

Ich finde alle drei ganz großartig, liebe Gaby!
Einen guten Rutsch und alles Liebe für 2012!
Herzliche Grüße
Julia

Celeste hat gesagt…

These look great. I must do some myself. Its been years since I reacted mail art. Yours is super.

Anonym hat gesagt…

Wishing you a delightful 2012, my dear. Mina

Sue hat gesagt…

Beautiful artworks, Gaby!
I wish you a very creative and happy New Year, too!

Cynthia Schelzig hat gesagt…

What super Mail Art!!! Love it! Have a Happy New Year Gaby and all the best for 2012!

Lynn Stevens hat gesagt…

WOW Gaby, now thats what I call collage at its finest!!! Your always so inspiring!
Wishing you a New Year of Health Happiness and Creativity!
hugs Lynn

Seth hat gesagt…

Great series Gaby. The happiest of years to you in 2012.

Linda Manning Findley hat gesagt…

love your mail art Gaby ... hope you ring in a wonderful 2012 .... Linda F

Guriana hat gesagt…

Gaby, stunning mail art!! I love them all:))
I wish you all the best for you and your for New Year:))

Anonym hat gesagt…

The BEST mail art I have seen! Best wishes for 2012- keep on creating!

Jo Murray hat gesagt…

LOVE these postcards Gaby! They are sooooo creative.

johanna hat gesagt…

wie wunderbar!! ich hab gerade dieser tage ein bündel nick bantock atcs gemacht für einen swap, bin wieder total infiziert!! dieser stil ist einfach grandios!

auch dir noch ein glückliches und gesundes neues jahr, gaby!

Cindy Adkins hat gesagt…

Wishing you a truly beautiful New Year ahead!!!!
XO
Cindy

Unknown hat gesagt…

WOW!! They are amazing! I never tried mail art.
Happy 2012!!

Jane hat gesagt…

Happy New Tear to you, too Gaby ....love your creative world!

Unknown hat gesagt…

Dear Gaby, thanks for your lovely wishes.
I wish you a happy new year too,
love from Belgium,
Sonja

G Peplow hat gesagt…

Happy New Year to you Gaby, Gay xxx

ruma hat gesagt…

Hello, Gaby Bee.

 I was given many crops from your glorious works.
 We are far distantly each other, but this human interchange has cultural significance.

 Thank you for your heartwarming message and many visit, in this year.
 I thank for your encouragement for Japan.

 Healthy and Happy new years for you and yours.

Close spring, ruma ❀

sharon hat gesagt…

These pieces are so fantastic...you are so inspiring!
Wishing you a very wonderful, healthy, and peaceful New Year!

Yvonne hat gesagt…

What delicious eye candy your mail art is, Gaby!

Happy New Year!

an-mumla hat gesagt…

Merry holidays ! Happiness and love ! Successes are in creation !

Jacky hat gesagt…

Wow...these are fantastic Gaby! Wonderful imagery and I love all of the postal paraphernalia.

Best wishes to you for a 2012 filled with health, happiness and creativity.

Jacky xox

ruma hat gesagt…

Dear Gaby Bee.
Happy new year 2012.

  Your time is yours, with your heart.
  The prayer for all peace.
 
Close spring, ruma ❃

Glenda hat gesagt…

Happy New Year and plenty of arting in 2012.
Love the mail art.

bois-fleurie hat gesagt…

I find all your work fantastic,and am very pleased to have found your blog

Don hat gesagt…

These are delightful pieces!

Anonym hat gesagt…

Incredible mail art Gaby, here's wishing you another artful, creative and love filled New Year :)

Faye hat gesagt…

Amazing postal art, gaby. I loved the variety. Very talented artist, you are. Happy new year.

Femmy hat gesagt…

these are fabulous Gabi!!
best wishes and lots of creativity eor 2012!!

Martina hat gesagt…

Grandiose Mail Art! Gefällt mir seeeehr gut!

Liebe Gaby,
ich wünsche Dir noch ein frohes Neues! Viel Glück, Gesundheit und Kreativität!
Bis bald
MARTINA

Daniella hat gesagt…

Beautiful mail art series Gaby! I love mail art!!
I hope your holidays have been wonderful, and that you have a great 2012!!
xxDaniella

maj. hat gesagt…

Gaby!
This is wonderful,. fantastic mail-art!!!!
I love your works!!!
Amazing!!!!
Hugs!
maj.

Unknown hat gesagt…

OH MY!!! Your mail art is just STUNNING!!! LOVE IT! Have a magical week:)
XOXOXO
Becky

ArtPropelled hat gesagt…

Fantastic mail art, Gaby!
Wishing you all the best for 2012!

suziqu's thread works hat gesagt…

What inspirational mail art Gaby!
Great to receive your New Years message and I wish for you another really inspirational year full of abundant creativity to feed your soul and share with us all.
Love and hugs,
Suzy

Sugar Lump Studios hat gesagt…

Wishing 2012 brings you many blessings! Love your postcards! they are awesome!

Catharina Maria hat gesagt…

Really great projects Gaby - I love mail .

Wishh you a great new year !
Love ♥RINI♥

PJ Hornberger hat gesagt…

I love your blog. Especially your mail art! The text and colors are a treat.

Alexandra hat gesagt…

Deine Umschläge sind klasse geworden Gaby!
Ich wünsche dir ein gutes neues Jahr mit vielen kreativen Ideen :)
Liebe Grüße Alexandra

orchid0324 hat gesagt…

Dearest Gabby,
Oh, mail Art!!! I wish I could do these art with digital way, haha no knowledge and respect the people who has talent.

Thank you very much for stopping by and your sweet comments♬♬♬

Blessing to you, xoxo Miyako*

Sandy Ang hat gesagt…

Wishing you a very happy 2012 too !

Oxana hat gesagt…

Simply gorgeous!!!!
Hugs from Norway

Bleubeard and Elizabeth hat gesagt…

Wow, Gaby, these cards are gorgeous. I am in awe of your collages and these postcards are simply wonderful examples of what you do best! Thanks for visiting when I was unable to reciprocate. Have a super 2012.

Lillibelle hat gesagt…

Was für prächtige, grandiose Arbeiten! Hier ist ja ein Werk schöner und kreativer als das andere!
Ich wünsche Dir und Deinen Lieben ein wunderbares, phantastisches und kreatives Jahr 2012 liebe Gaby!

Kathy hat gesagt…

Amazing postal collages. Wishing you a wonderful new year. Kathy

dix hat gesagt…

Gaby! Happy New Year to YOU! Your mail art is fabulous!

Debbi Baker hat gesagt…

Wonderful wonderful art (as always!) - you are so inspiring! All the best for 2012...

Barry hat gesagt…

GB- go well and continue to inspire us and create well in 2012. B

Samantha Marshall hat gesagt…

Just amazing!!!!

lmp hat gesagt…

I just love your mail art.

Griselda hat gesagt…

Gaby, your art is enchanting!
Happy 2012, I wish for you much success. Griselda

CK Chai hat gesagt…

My dear friend, you are so creative and I really love your mail art!!!!