.

.
.

Freitag, 21. September 2007

ATC Lizard

Private Collection

12 Kommentare:

johanna hat gesagt…

traumschön!! schade dass das nicht in meiner private collection ist... echsen haben ja echt was!!

Barbara hat gesagt…

immer wieder interessante Karten!

Hermine hat gesagt…

WOW, this is very strong. Gorgeous.

Anonym hat gesagt…

wow....wunderschöne farbpracht.
traumhaft schön ,Gaby!

R2artstudio hat gesagt…

Love the colors in this one. Wish my lizards were pretty blue instead of green! It really pops on the purple. Wonderful.

Heather Robinson hat gesagt…

Wow....this guy looks as though he is in motion. Your background just makes the lizard pop from the card...wonderful artwork!

Alexandra hat gesagt…

Wahnsinn... das ist ja mal nur klasse

Gisele hat gesagt…

Gaby....really loving all these latest ATC's all the colours you use are fabulous & this lizard......well.....he's a real winner.....superb!

Anonym hat gesagt…

Wow.....love the lizard and the blue color :o)

Anonym hat gesagt…

Hi Gaby, I found your blog via my friend, Kim Logan's (Art Alchemy). Your artwork is stunning! Would it be ok to add your blog to mine?

Sue (Fiverdog@dsl.pipex.com)

Sija hat gesagt…

Gorgeous! Love it Gaby.

bockel24 hat gesagt…

Tolle Farben! (und nachträglich meinen Glückwunsch zu Deinem Blog - hab ihn eben erst entdeckt ...)