.

.
.

Dienstag, 18. September 2007

ATC Kaktee

6 Kommentare:

johanna hat gesagt…

wieder wunderschön! die farben springen mich richtig an:)

Heather Robinson hat gesagt…

This is very beautiful...Your backgrounds really are stunning.

Viola hat gesagt…

Klasse Farben, Gaby!

Anonym hat gesagt…

wow..fantastisch,Gaby. geniale farben :)

Jen Crossley hat gesagt…

Gaby this is awesome you have a real talent with your backgrounds and then to add something magical over them
Jen
ps Klasse Farben!!!

Anonym hat gesagt…

Gaby - I just love your work - all of these pieces are just stunning! Some years back I saw some samples of your work on the Oxford Impressions gallery pages - so glad to have found your blog!