Wow Gaby, du startest ja im neuen Jahr schon voll durch und dann mit so einem traumhaft schönen ATC! Wünsch dir alles Gute und viele creative Ideen für 2008!
Ich probiere mahl im Deutsch, aber verzeih mir die Fehler! Bin gerade mahl durch dein weblog gegangen: fabelhafte Kunst machtst du, WOW! Ich schaue bald mahl wieder vorbei! Und ja: es ist alles sehr "colorful"!
I don't check your blog nearly enough but when I do I am just blown away by your artwork. It is so unique and so appealing to me. This piece is no exception.
All works posted on this website belong to me and are protected under international copyright laws. No portion of my work or statements may be duplicated, altered, downloaded or reproduced in any way! Please ask for permission, if you wish to copy or use any of these photos.
18 Kommentare:
Wow Gaby, du startest ja im neuen Jahr schon voll durch und dann mit so einem traumhaft schönen ATC!
Wünsch dir alles Gute und viele creative Ideen für 2008!
Wunderschön, Gaby!
Am 1. Januar freue ich mich auch schon immer auf den Frühling!
Ab dann geht`s wieder aufwärts!
Alles Gute für das NEUE JAHR ! :o)
Sublime !!!!!!!!!!! Les couleurs, la composition, tout !!!!!!!!!!!
Bonne et Heureuse Année !
Bises
Aqua
Really really love your style. Gorgeous!
C'est magnifique !!! Belle composition !
Bonne année !!!
GLORIOUS Gaby! Love the colors and your theme and imagery is stunning!
Hugs,Patti
So pretty! I love all the glorious colors. Your work is breathtaking!
Ich probiere mahl im Deutsch, aber verzeih mir die Fehler! Bin gerade mahl durch dein weblog gegangen: fabelhafte Kunst machtst du, WOW! Ich schaue bald mahl wieder vorbei! Und ja: es ist alles sehr "colorful"!
Awesome as always Gaby Your work is just so beautiful and inspiring
Jen
Beautiful, beautiful ATC!!!!
Just found your blog-your work is so beautiful! I look forward to seeing more!!
chris p
your work is so totally wonderful and inspiring Gaby
I've nominated you for an award on my blog :-)
Das riecht nach Frühling. Wunderschön geworden Gaby.
Gorgeous Gaby! You work is always so colorful!
Wow! Gorgeous!
Beautiful ATC!!!
I don't check your blog nearly enough but when I do I am just blown away by your artwork. It is so unique and so appealing to me. This piece is no exception.
Kommentar veröffentlichen